برای بهترین دوست زندگیم این پست و نوشتم :

برای کسی که مدت کمی که می شناسمش اما افسوس که زودتر نشناختمش یه انسان کامل

همیشه موفق باشی برات بهترین ها رو آرزو دارم

برای تو می گویم: ای تنها ترین اسطوره ی من تو تکانهای گرم قلب منی محبوب من با من باش با توهستم ای لنگر تسکین هر چه باشی و هر کس باشی تنها کسی هستی که در کنارت آرام می گیرم و همه ی دردهایم را فراموش می کنم ای تکانهای دل بی قرارم .ای آرامش ساحلم با تو هستم ای نور.ای منشور.ای تمام طیفهای آسمانی با تو هستم ای دلشوره شیرین و ای احساس سر در گم ٬ هر چه هستی باش اما کاش..... نه جز این آرزویی نیست هر چه هستی باش اما باش

بوسه ...

بوسه یعنی لذت دل دادگــــــــــــــی لذت از شب ، لذت از دیوانگــــــــی

 بوسه یعنی حس خوبه طعـــــم عشق طعم شیرینی به رنگ سادگـــــــی

 بوســـه یعنی آغازی برای ما شــــدن لحظه ی با دلبری تنها شــــــــــدن

بوســـه سرفصله کتاب عاشقــــــی بوسه رمز وارد دلها شـــــــــــــدن

بوسه آتش می زند بر جسم و جان بوسه یعنی عشق من با من بمان

 

یادت هست ...

به یادت هست می گفتی : اگر ترکم کنی روزی ، تمام عمر خاموشم ؟

 به یادت هست می گفتی : نرو هرگز که من بی تو فراموشم؟

 به یادت هست می گفتی : که هر لحظه ، شبها ، صدایت هست در گوشم ؟

 کنون آن روزها رفته

، تو هم رفتی ،

 اینک من شدم تنها ،

 اسیر دردها ،

 غمها تمام روزها ،

شبها ،

ماهها ...

 شکسته در گلو بغضم ،

 به یادت اشک می ریزم