وقتی ....

 

 

یک نفر... یک جایی... تمام رویاهایش لبخند توست و زمانی که به تو فکر میکنه احساس می کنه که زندگی واقعا با ارزشه

 

پس هر گاه احساس تنهایی کردی این حقیقت رو به خاطر داشته باش یک نفر... یک جایی... در حال فکر کردن به توست

 

خیلی قشنگه وقتی آدم می دونه که یک نفر همیشه بهش فکر می کنه قشنگتر از هر چیزی توی زندگی

 

حتی اگه اون یه نفر رو نداشته باشی

 

عشق به معنی رسیدن نیست

 

نرسیدن از رسیدن زیباتره

 

باور کن

 

 

 

راستی ۲۸ مهر تولد وبلاگم بود تولد همیشه غایب من

 

تبریک نمی گید

می دونی ...

 می دونی طاقت جدایی رو ندارم با تو من مثل صد تا بهارم می خوام  که نری تو ازکنارم ازت زیاد خاطره دارم

می خوام اسمت و من نفس بذارم از تو بگم در سایه سارم هر جا بری من دوستت دارم از عاشقای این دیارم

به یاد شبای زیر بارون که خیس می شد تموم سر و پاهامون

 شبا همش من خواب تو رو می بینم

بین هفتا آسمون رو زمینم

 

 

تولدت مبارک برات بهترین ها رو آرزو دارم .

 

 

 

 

می دانم ...

 

تو هم درد مرا درمان نخواهی داد ، می دانم

فقط آرامشم را می دهی بر باد  ، می دانم

علیرغم تمام لحظه های آشناییمان

تو هم روزی نخواهی کرد از من یاد  ، می دانم

 

 

 

با وفا یا بی وفا بودم گذشت

مدتی مهمان این ماتم سرا بودم گذشت