تو

 

تو کی هستی

از کجا اومدی

برای چه اومدی چرا تو قلب من نشستی و

چه خوش نشستی

نمی دانم به کدامین نام صدایت زنم

پژواک صدایت تنم را به لرزه می اندازد

نگاهت ذوبم می کند و دستانت تنم را می سوزاند

صدای دوستت دارم گفتنهایت در گوش جانم باقی می ماند و انعکاس آن قلبم را می سوزاند

نگاهت خیره و مات در عمق چشمانم چیزی را جستجو می کند

آری عشق را

بیم نداشته باش

پروا نکن  این چشمان عاشق توست

این قلب دوستت دارد

و این دستان به دنبال دستان توست

دوستت دارم ...

شاید

 

شاید من ندونستم زندگی چیه

از کجا اومدم به کجا می رم

چرا اومدم چرا می رم

این رسم روزگاره بیای و زندگی کنی و بزرگ شی و عاشق شی و یه روزی هم بری

برای یه عده رسم شیرینی و برای یه عده تلخ

واسه یه عده جذابه و واسه یه عده کسل کننده

اصلاْ این زندگی چیه از چه جنسیه

نمی دونم چیه و از چه تباریه اما با این حال زندگی کردن و زنده بودن و دوست دارم

زندگی را دوست دارم با تمام بد بیاریش

امیدوارم همه شما ها هم قدر زندگی کردن و زنده بودن و بدونید و دیگه تو هیچ وبلاگی و کلا هیچ محفلی و هیچ ذهنی حرف از مردن و مرگ

نباشه

دوستتون دارم

اشک

 

اگه قرار بود چیز دیگه ای باشم 

          دوست داشتم اشک باشم

می دونی چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                       تو چشمات متولد شم

                                        رو گونه ات زندگی کنم

                                                                 رو لب هات بمیرم

دوستهای عزیزم سرم خیلی شلوغه ببخشید دیر شد

دوستتون دارم