علی



سلام دوستهای گلم

میلاد حضرت علی و روز پدر رو به همه ی شما تبریک می گم

                                                          در ضمن ببخشید دیر شد نبودم


                                                                                      شمال بودم جاتون خالی

عاشقی


عاشقت گشتم و گفتی عاشقان دیوانه اند

                                     عاقبت عاشق شدی دیدی که خود دیوانه ای

عشق خیلی مقدسه خیلی

                      قدر عشقاتو نو بدونید

سولماز

بچه ها حتما به این وبلاگ هم سر بزنید عالیه
www.nooshdaroo.blogsky.com

دوست و دشمن

 

من از دشمن نمی ترسم  که دشمن های و هو داره

                                                  تو میدون جرات و جان

                       نبرد از روبرو داره

از اون دوسته هراس من که

                                           آروم سر به تو داره



به صلح و جنگ بی تزویر تظاهر تا گلو داره

                                  من از اعدام بی شمشیر می ترسم

                                                    من از تسلیم شدن بی جنگ می ترسم

من از نزدیکی حرم نخ و گردن

                                                 من از خونریزی بی رنگ می ترسم

می ترسم