نمی دانم



به کدامین گناه چنین سر گردانم

نمی دانم خدایی هست اگر هست چه خدای خاموشیست

از این همه خاموشی دلم می گیرد

می خواهم فریاد بزنم

آنچنان فریاد بزنم که نعره ام فلک را به لرزه در آورد

نمی دانم  به کدامین گناه ........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

مهمان



یک شامگه به عیش مهمان کنمت

                                                جان و سر و تن فدای فرمان کنمت

تا هیچکست نبیند از دیده شوق

                                               از چشم خدای خویش پنهان کنمت

سلام دوستهای گلم

امیدوارم که حال همتون خوب باشه

ببخشید که دیر شد

شبح آیینه پوش


شبحی چند شبیست آفت جانم شده است

                                                            اول اسم کسی ورد زبانم شده است

در من انگار کسی در پی انگار من است

                                                          یک تو مثل خودم عاشق دیدار من است

یک تو ساده چنان ساده که از سادگیش 

                                                        می شود یک شبه پی برد به دلدادگیش

حتم دارم که تویی آن شبه آیینه پوش 

                                                       عاشقی جرم قشنگی است به انکار مکوش

آن الفبای دبستانی دلخواه تویی

                                                      عشق من آن شبح شاد شبانگاه تویی


سولماز