ادیب


   بی خودی می گفت در  پیش خدای

                                                               کای خدا آخر دری در من گشا

  رابعه آنجا مگر بنشسته بود
 
                                                           گفت ای عاقل کی آن در بسته بود

دوستدار شما 
                  
                         سولماز

Happy valentine day
 

to


every body
 






دوستت دارم


دوستت دارم

می ‌گریم  تا در  اشکهایم  تو را  ببینم 
                                                             اشکهایم را پاک می‌کنم تا دیگران تو را نبینند

دوست ندارم فکر کنی که دوستت دارم
                                                             دوست دارم  درک  کنی  که  دوستت  دارم



دوستدار همه شما 

فردا



امشب اگر فردا شود یارم از اینجا می‌رود
                                                         
                                                          یارب نکن شب را سحر آن ماه یکتا می‌رود

سالها دل آتش بود و خاکستر نداشت 
                                                          
                                                            باز کردم  بارها  این صدف  گوهر  نداشت

از تهیدستی قناعت پیشه کردم یکسالی
                                                        
                                                          زندگی جز شرمساری مایه‌ای در بر نداشت

هر کجا رفتم به استقبالم امد بی کسی 
                                                        
                                                        عشق در سودای خود چیزی از این بهتر نداشت 

عید غدیر خم مبارک باد 
                         
                                                                                                    سولماز