عمر


به نام او .....

گذراندن عمر چه زیباست و رویا انگیز . خورشید با همه‌ی درخشندگی و جلالش در پایان روز

ناپدید می‌شود و جای خویش را به تاریکی شب می‌سپارد ولی آفتاب عشق جاودانی تو

همیشه در آسمان قلبم می‌درخشد هر وقت که از تو خداحافظی می‌کنم هر صدایی که

 می‌شنوم پژواک صدای تو به گوشم می‌رسد به هرجا که می‌نگرم جز چهره تو چیزی نمی‌بینم

صحرای خاموش دریای پر خروش کوچه خاطرات همه و همه حدیث از روی زیبای تو می‌گیرند و

بدان که همواره چهره همراه با لبخندت آرامشبخش روحم خواهد بود . موسیقی را به خاطر

آهنگ دلنشین دوست دارم شب را به خاطر راز نگهدار بودنش غروب را به خاطر رویایی بودنش

و تو را بدون آنکه بدانم

دیدار

سلام دوست‌های خوبم

ببخشید من سرم خیلی شلوغ بود نتونستم بنویسم

دیدار با جان چه زود گذشت چقدر زود از انتهای کوچه دلبستگیها پرکشیدی تو که می‌گفتی از

این کوچه اگر بارها گذر کنم باز هم خسته نمی‌شوم ولی تو به من گفتی خسته‌ای و دیدارها

خواب را از چشمانت گرفته‌اند تو به من گفتی که دیگر آرزو  نداری به دیار سبز خوبیها برگردی

گفتی مسافر بودی و عزم سفر داری ولی چقدر دیر گفتی کاش زمانی این را می‌گفتی که لااقل
چشمانم را گونه‌‌های خیسم را نمی‌دیدی آه از این همه بی‌رحمی ! چرا مرا باور نداشتی ؟ آیا

در معصومیت نگاهم معرفت را به خوبی ندیدی ؟ چرا با من اینگونه‌ای ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستدار همیشگی شما

سولماز

همه چیز برای تو


زندگی مال تو   مرگ مال من
 
                               
                     راحتی مال تو    گرفتاری مال من 


                                               شادی مال تو   غم مال من 


                                                                              همه چیز مال تو
                                               
                                    ولی


تو مال من