با تو ............

 ای گوشه چشمت همه افسون و فریب
                                                        اندر دل ما زهر نگاه تو لهیب 
 
بی تو نه قرار باز خواهم نه شکیب 
                                                        با تو نه دوای درد جویم نه طبیب

مرسی بابت توجه شما به بلاگ من همتون و خیلی دوست دارم

نظرات 3 + ارسال نظر
هیچکس دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
بازم خودم اول! ما هم شمارو دوست داریم آبجی!
پیروز باشی.

آرتین دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ب.ظ http://darkness.blogsky.com

ای بابا خجالت دادی که ! ماهم دوست داریم ... به ما سر بزن

غریبه سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام
دل به دل راه داره . مثل همون راه رو های هزار تویی که قبلاً تو شهر بازی ها بود .
نمیدونم الانم هست یا نه ؟ دوست دارم برم تو یکی از اونها و برخلاف دیگران ، خودم رو توش گم کنم ! هم چی گم کنم که هیچ ابوالبشری نتونه پیدام کنه .
ای بابا ...
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد