در غم تو

دل خسته ای که از تو به حسرت جدا شود
                                                                در حیرتم که با که دگر آشنا شود

از بسکه در غم تو کشیدم زسینه آه 
                                                               چندان اثر نماند که صرف دعا شود 

عزیزان ببخشید که همش مجبورم براتون شعر بنویسم امیدوارم که خوشتون بیاد .
دوستای خوبم
امسال ساله سومی هست که محمد و ندارم و هنوز با خاطراتش زنده ام 
امیدوارم که همه اونهایی که همدیگرو دوست دارن به هم برسن و مثل من اسیر غرور لعنتی نشوند . من به خاطر یه لجبازی و کله شقی محمد و از دست دادم امیدوارم هر جا هست موفق و خوشبخت باشه آرزوم دیدن خوشبختی اونه چه با من و چه با دیگری 
موفق باشید  
 

   
نظرات 9 + ارسال نظر
هیچکس پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:17 ق.ظ http://hichkas-ptl.blogsky.com

سلام
امان از جدایی! راستی ایشالله محمد توی پست رو با من اشتباه نگیرن!
پیروز باشی.

خدا نصیب کسی نکنه داداشی خیلی سخته

فرامرز پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:02 ق.ظ http://farasolove.blogsky.com

سلام ...یه جمله لحبازیت موی تنمو سیخ کرد ...اخه منم سر لجبازی همه زندگیمو ..عشقمو از دست دادم ....نوشته های ما دیوانگان ..بهر دلهایمان است ..چه باشند چه نباشند ..خاطراتشان زندگی است ...سولماز خانوم سری به بلاگ من بزن(منم و یه دنیا تنها)

ایشاالله که در مورد نفرات بعدی این اشتباه و نکنیم

یاس سفیدم پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:03 ق.ظ http://yasesefid.blogsky.com

غم نبینی دوست جون

مرسی دوست گلم
با وجود شما غمی ندارم

مهتاب پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:36 ب.ظ http://asiremahtab.persianblog.com

امیدت به خدا باشه خانمی.

مرسی عزیزم همیشه به خدا توکل می کنم

غریبه پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام
یه خط شعر خوب کار یه رمان رو میکنه . خوبیه شعر اینه که رسوخ میکنه به اعماق وجود آدم . راستش به قول دوست جون محمد ( حافظ ) :

اگر به دست من افتد فراق را بکشم

البته هنوز که به دست من نیفتاده !
به پسر عموی عزیزم هم میگم که نترسه . با گافی که من دادم دیگه هیچ بشری شک نمیکنه . این وسط یکی باید ضایع میشد که قرعه به نام من افتاد .
راستی چرا دیگه کامنت ها رو جواب نمیدید ؟ همه لطف کامنت به جواب شه .
موفق باشید
یا حق

مرسی عزیز
خیلی ممنون از کامنتهات و حمایتی که از من می کنی ببخشید چند وقت بود زود باید می رفتم که جواب ندادم

نوید جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:18 ق.ظ http://ExE.blogsky.com

سلام سولماز جان امیدوارم که خوب باشی واقعا نوشته های جالبی داری ... (‌ عشق سولماز عاشقش باش..!!).خوشحال میشم به منم یه سری بزنی ..{ تبادل لینک }‌ منتظرم . خداحافظ

مرسی نوید جان
امیدوارم که موفق باشی

صادق کلان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ

سلام سولی ..... میگن دو تا خط موازی هرگز به هم برخورد نمی کنن ....مگر اینکه یکیشون بشکنه تا بهم برسن .... اثری از صادق کلان .... دوستت دارم دورغه . خط قرمز کشیدم

زرتشت یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:50 ق.ظ

سلام سولماز جون اگه بدونی چقدر یه این وبلاگ علاقه دارم چون هم خوب مطلب ارائه میدی و هم اسم معشوقه ی من است منتظر هستم قربانت

زرتشت یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:53 ق.ظ

سولی عزیزم منتظرت هستم لطفا حتما با من در تماس باش و یه سری به من بزن قربانت زرتشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد