زندگی

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه خوش می گذره انشاالله که موفق و پیروز و شاد ببخشید که یه چند وقتی نبودم یک کمی درگیر مسایل کاری بودم . خدا رو شکر حل شد سعی می کنم تو این چند روزه دوباره بلاگ و آپ دیت کنم
مواظب خودتون باشید دوستدار شما

بگو برگردد

دل من طالب یار است بگو برگردد                            طالب روی نگار است بگو برگردد

صحبت از یاسمن و یاس و گل نرگس نیست              صحبت از چشم خمار است بگو برگردد

همه جا صحبت پاییز و گل مصنوعی ست                  حرف من حرف بهار است بگو برگردد

من چه گویم زرخش تا تو ندانی هیهات                     دلبرم لاله غدار است بگو برگردد

چشم زیبا رخ رخشان و همه نور افشان                    زلف او چون شب تار است بگو برگردد

از عروسک صفتان دست دلم خون آلود                      صحبت از یکه سوار است بگو برگردد

دوش از آرامش از یاد رخش پیدا شد                         صحبت از قول و قرار است بگو برگردد

ما که هیچیم به درگاه بزرگان الحق                           سر خوبان به مثال است بگو برگردد


دوستان عزیز نماز روزه هاتون قبول باشه و همیشه موفق و پیروز باشید .

با تو ............

 ای گوشه چشمت همه افسون و فریب
                                                        اندر دل ما زهر نگاه تو لهیب 
 
بی تو نه قرار باز خواهم نه شکیب 
                                                        با تو نه دوای درد جویم نه طبیب

مرسی بابت توجه شما به بلاگ من همتون و خیلی دوست دارم